12 Februari 2009

Tjenamors!

Ja, lovet går undan! Halva lovet redan passerat.. :/
Men har allt hunit med en hel del kul saker! :)
I söndags lirades det badmingtom med Brink och D:et! Riktigt kul! Sedan drog vi vidare till Åby Pizzeria och mölade i oss var sin pizza! Yummie! :) På kvällskvisten lagades det middag med en massa gott vin @ my place med Martina, Malin och Magdalena. Riktigt mysigt det enda som saknades var C&P <3 :) Vi kikade på både 7 pounds och Bolt. Skön söndag! Thank's Girls!
Måndagen spenderades i soffna med tv.n på och datorn i knät, ihop med Martina. Vid 5 åkte jag till bilskolan för att ha min sista teorilektion! skönt! :)
Tisdagen bestod av ikea-shopping och en hel del goa stunder ihop med Vicky! <3 Goding alltså!
Onsdag, igår. Besluts ångest om vad jag skulle göra med den dagen.. Tillslut bestämde jag och Sandra för att ses:)
Efter en hel del busskrångel förendades vi och bestämde oss för att BAKA ajjemän! :) Det blev ''solögon'' som det så fint kallades, det är vaniljbullar! Vi gjorde dem hjärtformade så här nu inför alla hjärtans dag :) Finfina<3
Joakim körde hem S.et och vi passade på att svänga förbi Linnéa och lämna en liten bull-överraskning. Överraskningen blev lyckad trots Joakims förök att avslöja mej när jag smög omkring på Lernbrinkarnas tomt. :)
Idag har jag verkligen njutit av lovet.. Vaknade vid 11 bestämde mig för att baka lite bröd. Mums!
Sen har ja Solat lite och tagit en go dusch. Nu sitter jag här och försöker planera torsdagkvällen.. :)
Vi får se hur det artar sig!
SeeyaBitches! PUSS

http://www.youtube.com/watch?v=PT1fo1iprGs

Kommentarer
Postat av: Martina

JAG VILL OCKSÅ FÅ BULL- ÖVERRASKNING :D

2009-02-15 @ 23:58:10
URL: http://martinareinertsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0