VILKEN DAG!

Harregud!
Jag är så EXTREMT splittrad va!? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH..
Jag vill bara sitta i bilen ihop med Linnéa på väg mot de snötäckta bergen i alperna..

Idag asså. Dagen började bra såklart. En mysig start på dagen helt enkelt. Trots alldeles för lite sömn. Åkte till jobbet trött som satan och jobbade på som vanligt. Siktade in mig på att inte jobba över idag, som jag annars gjort ALLA de senaste dagarna.... En timma kvar och jag har bara en dessert till 200 pers kvar att slänga ihop.. Men jag orkar inte berätta så detaljerat.. men i alla fall. ALLT SKET SIG och 18 Liter mjölk plus typ 50 ägg  och en hel del annat kastades helt åt helvete.. Jag sabbade allt. Slutade vill sjunka genom jorden och lägga mig och lipa ngn stans. Hahaha..... Jag fick plötsligt en fin tack present vilken bestod av:
2 bröd, en fikon marmelad, en rabarber sylt, en flaska rapsolja, gunnne bo te och pepparkakor. Blev typ as glad. Men samtidgt ville jag bara spy för att jag sabbat allt med desserten! Och det enda jag ville var att sitta hemma och allt detta skulle vara över! Efter mkt om och men så fick jag gå hem. Fick min närvaro lapp och mitt omdöme.
Alla 5:or! Underbart. Detta betyder att jag även fick MVG i kursen Konditori A. Och en jätte fin kommentar hade dem skrtivit. Fast denna dessert tar kol på mig.. DAMN,,

Oj nu ska vi till LISEBERG! PUSS (L)

Kommentarer
Postat av: Björkis

du får en femma av mig med!<3

2009-12-10 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0