hejhejhej!

tjenixen!

Ja vad ska man säga. 1 månad och 1 vecka sedan senaste inlägg? Bad, to bad!! aja nu sitter jag här i alla fall.
För en vecka sedan var det söndag som sakt och jag vaknade på morgonen för att springa en orienterings tävling. Jag knatade omkring där i skogen på min 5,2 km långa bana jag kände mej så seg och det gick riktigt dåligt.. haha efter sesådär 1 timma och 38 minuter passerade ja mållinjen! not good! menmen.. Det visade sej att jag kom i alla fall inte sist! hihi. Jag kom hem och kände mej sååå seg! Jag somnade nästan på dirren! Mådde riktigt dåligt. Senare när jag intog sängen på riktigt hade jag bestämt mej för att jag skulle kaanske gå till skola på måndagen endå! 
Måndagen  där på vaknade jag, mådde piss. Halsen var blä! så ingen skola för mig inte..
Så nu har jag varit sjuk enda sedan förra söndagen. Sjukdommen ja! Började som vad jjag trodde var en förkylning men som plötsligt turned out to be a Fucking Halsfluss!! såå var på er vakt! det var iiinte roligt att genomgå! 
Men nu  jääävlar är ja friiisk! :D I morgon ska vi har Näringslära.. men ja ska inte göra de XD.. jag har liksom varit sjuk.. jag har ingen bok :P så har ja missart 2 av 4 lektioner :) ska snacka med Lisbeth(min lärare) i mon.
I går var det ju faktiskt underbaraset Lisas Födelsedag!! där satt hon på andrasidan jorden!! Jissees! Gattis till dej stumpan i alla fall! :D <3 Nu ska jag åka till pappsen..

Ha det gött!! (L)                                         xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack Julia! Ja, har satt jag pa andra sidan jorden och firade min fodelsedag. Lite skumt var det men det var okej. Jag saknar dig!

2008-10-21 @ 01:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0