Nix!

Nej men vad trevligt, Vämkommen!

Ja vad rolig att du tar en titt in här på min lilla blogg! :D
Jag mår toppen bra för tillfället och hoppas ni gör lika så! Är inne i Cypern planer nu så nu letas det resor hej vilt! Jisse!
Haha, en lite tokig grej gjorde jag förra fredagen, Var nämligen på Model Casting.
Det var uttagning, så jag blev uppringd och dem var intreserade av att få träffa mig så jag drog dit helt enkelt. Liksom en kul grejj att testa på! Haha så dem sa att dem skulle mejla om beskedet. I dag fick jag mitt besked. Negativt som väntat. Haha men det var kul att få uppleva :) Jag tycker ni ska testa på om ni får chansen! Haha

Ikväll är det fredag och det innebär Idol! (vilket jag inte är så insatt i) Men det blir i alla fall bli idolkollarkväll med 4-kanten! :D det gillar vi fett mycket! :) Så i dag blir det chill fredag!

Imorgon blir det tävling igen. Fast kommer inte träffa några av mina älsklingar :/ för alla har dragit upp på dala dubbeln! Skit! Saknar alla så mkt! Menmen, Ifk kaveln kallas tävlingan och det är en orienteings stafett. Jag blev tilldelad 2.a sträckan. :) hoppas det går bra! och att ja inte sviker laget totalt i alla fall :)

Cypern ja! Gud! :D 18 maj drar jag och brudarna troligtvis till Ayia napa och partajjar 24.7 i 2 veckor!! :D Ska bli CHIIIIIIIIILL!  Längtar som en kossaa!

Ojoj! nu vare mat! så ha en bra kväll!                                                                  xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte ratt! 2 veckor, somliga har det bra..

2008-10-21 @ 02:15:00
Postat av: Alexandra

VEM LÄNGTAR INTE TILL AYA NAPA-GALENSKAPET!!!!???? :D <33333

2008-12-27 @ 20:20:51
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: Alexandra Sohlin

fan va fin blogg du har förresten :) du får hjälpa mig nån gång (a)

2008-12-27 @ 20:29:35
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0