Good planer, oh Yes!.............NOT

Nejmen Tjaah!

Ja som sakt planerna som jag hade för söndagen blev inte riiiktigt så jag tänkt..
- Tvätta                                                       Gjorde jag faktiskt :)
- Städa mitt rum                                       Gick la sådär, lite halvt
- Baka bullar :P                                         No, inga bullar :/
- Göra klart mitt PowerPoint arbete      Inget plugg heller
- Sola en stund i solaiet                           Ingen solning
- Fika med Flabbgänget i stan :D           Japp, Det blev i alla fall av! :D
- Åka till morsans plejs                            nono det orkade jag inte..

söndag till måndag natt var en skumm natt.. jag sov 3 timmar. Helknas! somnade en liten stund i soffan vaknade vi 12 och sen så typ satt jag bara och kollade på tv :P Så kom det en bra film och så kollade jag på den och sen en Serie så vips var klockan 4 och jag insåg att jag skulle åka till skolan om 4 timmar haha! Hallå hur tänker jag liksom.. 
Aja, efter tre timmars sömn var det uppstigning, skola och sen bar det hemmåt mot daddie föra att sedan brumma med 'grönafaran' till mamma..

Idag var det en låång dag.. slutade kvart i 4 och sen bar det av mot mölndal för attköpa Polka griisar, Jag och martinisen skulle nämligen göra Polka Parfait! Efter att ha letat i fem olika affärer hittade vi äntligen våra efterlängtade Polkagrisar!! TJOHOO!! sen drog vi hem till majj för att göra våran "Parfä" Alltså SERIÖST det godaste jag smakat på länge!!
Efter lite strul med bussen kom vi äntligen hem igen, då bänkade jag mig direkt framför tv:n för att kolla in Gossip girl och Desperate Housewives:D Som såklart var grymmt bra! <3

Imorgon blir det tårtbakning på matlagnings lektionen! olalaaa! längtar!

Nej nu ska jag springa genom duschen och sedan hoppa i säng, pusspåer!           xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0