Fantastisk helg Alltså!

Good Evning People!

I decisded to write the whole inlägg on Svengelska today, i'm feeling so inspired because of the nice Englichpeople i met today! Nej jag skojja! Det orkar jag inte.. Höhö

Söndag! Söndagen var lika fantastiskt härlig som både fredagen med sandra och lördagen Med L&L (Lätt och Lagom HAHA!?) så sjukt mysig söndag! Snackade Med Ärtan och Maroosschhkaa och vi bestämde oss för att ses i stora staden för att ha en mysig picknick i sommar värmen! :D Så jag brummade in till staden och i krokslätt mötte jag maria av en slump Haha så vi brummade in ihop, mötte Vicky på heden, Vi handlade Picnick mat, allt från Soltorkde tomater till Creme Boungior MUMS! Sedan bar det av till slottskogen :D Stannade där ända till klockan 7 sedan Ruchade vi iväg till korsvägen där vi matchade Vickys buss Perfect! Grate!  Thanks Girls! Måste göras om!

Måndag! Praktik of Corse och sedan sprang jag från operan till "Nisse" för att hinna tåget, och det gjorde jag! Tog ungefär 10 sekunder efter jag skuttat på, så stänge dem dörrarna! :D (Y) sen slappade jag hela dan, Det måste man med göra i bland med! Hehe.

Tisdag! Idag. Blev väck kl 6 av ett sms, av Petra och hon vill je skulle Ringa men jag orkade inte, ville sova längre för ja var ju faktiskt ledig! :D Men den taken varade inte så länge för en stund senare ringer hon själv.. och väcker mig igen, haha hon undrade om ja vill komma och laga mat med alla Engelsmännen som Besöker vårat program just nu denna veckan, Klockan 14 skulle jag komma då. Jag sa att jag kommer och hon säger åt mig att fortsätta sova :P så det gör jag:D Haha och jag sover ända till 12, Lite stressiigt blev det då :P sen Lagade vi all mat och åt den På¨middagen Kl 18 sen åkte jag hem igen vid halv 9.. trodde jag skulle få träffa alla mina girls från klassen men det var bara karin där :/ Myp,, :) Men dur att du var där ska jag säga Karin! Tack! <3
Middagen gick bra och nu var det jobbiga över för en stund, men i morgon kommer pinsamheten igen.. För så ska jag ha inte bara en Engländare med mig till min praktik plats, utan 2!!!! Shit, snacka om att ngn är nervös i alla fall! Hoppas dagen går snabbt!! sen på kvällen Är det Grilling i Torrekulla! så Kom dit kl 17.00 alla i klassen, okej!?! :D

Puss på er!!  Nu måste jag sova , Ska upp om 6 timmar..                                         xoxo Barbroo

image22
Picknicen i Slottskogen med Flabbgänget! Såå gött med återförening!! <3 Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Åhh mysigt va de!

2008-05-14 @ 21:36:29
URL: http://www.victoriasvedholm.blogg.se
Postat av: Vicky

jag fattar mej inte på dom här cepe kommentarerna! halva kmr ju bara med!?

2008-05-14 @ 21:37:05
URL: http://www.victoriasvedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0