Fan då :(

Heiiizan!

Fan alltså :/ matchen Sverige-Canade var spännande! :) men tyvärr förlorade dem :( DAMN!
Jag har ont i min röv av den helvetes förbaskede Cykeln! AAAAJ alltså vi ska fan döda den! :/ MORR
Igår var det Göteborgs varvet :) Jag Linnéa och Lisa Cyklade in till Gbg för att kika på alla flitiga springare! :)
Min papi sprang bland annat :D Såå duktiig :) han sprang på 1,44! grymmt! sedan sprang Lövet förbi och även Jonas :D Vi satt vid Linné och skrek som galningar i tre timmar Mysigt värre! Men det var jobbigt folk som satt berve och skrek att folk var Frächa och att medaljen snart hängde runt halsen, satt med maraccas och ngn liten Bongo trumma Haha.. Dem bjöd även på Pankakoor HAHAH Crasy People!
 Vi kom dit runt tre åkte hem vid 6, på vägen mötte vi Lövet och sprang in till Jonas och pratade lite. sen cykalade vi hemmåt, det blev grillning och popcornätning och Ishockey tittande :) Myys <3
Idag ska jag Städa och grejja innan jag drar till mamma.. Detta ska ja göra:
- Tvätta
- Städa mitt rum
- Baka bullar :P
- Göra klart mitt PowerPoint arbete
- Sola en stund i solaiet
- Fika med Flabbgänget i stan :D
Det är alltså mina planer för dagen :)

Pappa ska förrästen till Italien i dag, Lyx!  Planet går om typ 30 min Alltså kl 12.00
Och Både Alexandra och Sandra är ju utomlands nu! Såå fusk! Saknar er!! <3

Nä nu måste jag börja Grejja! Ha det göllungaar!                                xoxo Barbroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0