98 dagar kvar!Sön 11 maj 2008 - 01.56

Hillu!

Eftersom bloggen inte fungerade i natt när jag skulle lägga ut detta inlägg
så skrev jag det i word och lägger ut det nu. Så tänk er att klockan är 2 och jag sitter som ett lik ock skriver

Vilken underbar lördag jag har haft!  Vaknade vid 10, tog mig en underbar dusch, gött som fan! Sen bar det av till Liseberg med Mami :D Mysigt värre! Vi sprang runt inne på Lisebergs trädgårds dagar i 2 timmar sen drog vi hemåt. Väl hemma åt jag lita "Lunch" och sedan njöt  jag i solen tills klockan blev typ 6 då jag lagade mat (grillspett,  pommes frites och Tzatziki m.m.) Såå gott var det va!  :D
Vid 8 snåret bar det av till Balltorp för att hämta upp linnéa, sedan vidare mot Helenedal och Lisa <3
Den underbaringen som jag inte träffat på så sjukt länge!! Underbar är hon, men blir ju bara skuttig alltså! Töserna gjorde min dag, och skönt med inget vel =) Puss på er! See ya soon min Babes!
Helt otroligt, vet inte vart jag ska ta vägen alltså! 99 fucking dagar kvar tills Lisa ger sig av till alla tjockinsar i Americkatt. :P Puuhhhuu! :/  Gud, Låt nu dessa 98 dagar gå saaaakta!
Och  i kväll / nu i natt hände en helt Fantaskigk sak! när vi var på väg hemmåt vid 00.45, det var underbart fin himmel och monen lyste klart, jag kollade upp på stjärnorna och plötsligt såg jag ett Stjärnfall!! :O Jag önskade det första som ploppade upp, Hoppas det blir verklighet verkligen!! Shiit det var helt sjukt Ballt alltså! Jag och Linnéa kom skrikandes på mopeden mitt i natten fram till att Lisas familj är för fan helt jävla underbar! <3

Och fredagen med Sandra var Grate med, Tack tjejen! U know i love u dude! <3

Mina skolflickor saknar jaa med som satan! <3 åh behöver er verkligen! Ni gör min dag! 4 veckor kvar nu FFS till sommarlovet, Gaaalet! hoppas ni har haft toppen fredag-lördag! ses på Tisdag girls!

Nu ska jag Kila mot frukosten som står och väntar på mig!                         xoxo Barbroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0