2 Månnader och en dag!

Nejmen vad treevliigt!

Igår fyllde min Blogg två månader! Grattis till den, Eller nåt :P  Idag har jag varit ledig från praon :D såå Skönt får jag allt säga! :) Det har varit en riktigt Chilligdag! :)  Så igår var det alltså sista dagen på praktiken så jag bakade såklart Prinsess tårta igen :) Muumsich! i onsdags hade jag bara eng engelskbesökare hos mig på Praktiken :) Danielle hette hon :) Det gick bra, jag fick inte vara så mycket med henne men hon ar snäll, Sedan senare på kvällen så var det grillning med alla i Torrekulla, det blev Brända korvar, Kyckling och hamburgare En massa kubbspelaning och fotbolls spelning .. Sitter här i soffan och kollar på Mumien - åter komsten :)
Var hos min älskade farmor förut <3 hon hade precis kommit hem Från sjkhuset :/ hon hade varti där sedan i måndags..
Hon Kanske har Canser :'( dem runtkade henne och såg att det var något på tok.. de såg även att hon hade brutit ett revben när non ramlade med Cykeln för 2 veckor sedan.. :'(   Fan jag blir så orolig..  Men jag vill inte ta något förgivet ännu, Eftersom det inte är säkert.. Jag försöker inte Tänka på det så mycket. menmen..
Imorgon är der Göteborgs Varvet :D då ska jag åka in och kolla :) Min papi ska blandannat springa :D Han starta i startgrupp 2 :D Han är Grymm!! <3
Nä nu ska jag kolla på Sverige-Canada, Och jag ska också baka Kladdkaka :D

Ha en grymm helg babes!                                            xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0