Två härligta dagar :)

Snösnösnö..


I förrgår öste Snön ner hela dagen typ!!
Blev det en rikig lyckad kväll tillslut fast tyvärr utan vår älskade Martajna! <3
Jag drog hem till Dah Steijner Twins! :D Tjohoo! Vi hade Fedt kul må ja säga!  Tack för underbart kul kväll med mycket tv titttande och Hahah Monopol spelande mitt i natten!  Fast FAN jag förlorade :P Hihih
Taack för allt Fliickor! <3

Igår var en helt underbar dag :) Träffade L:et och vi Drog in till STORA staden :) Där inhandlades det bland annat en Ny plattång och en massa fika på Café Tintin, Mumsfillibabba! Sen bar det hemmåt och vi kollade in Björn när han var med på Parlamentet i Måndags, Han är ju bara för Go! Sedan kollade vi även på Karlsson på Taket :) Fy fan va han är taskig alltså! URSH! Stackars Lillebror! ;/  Hehe Sen Drog jag mig hemåt.. Tack Linnéa För denna Trevliga Dag!!!  

image5  image6  image7  image8



Idag blir det Chillidill dag och så blir det party med Mode Casting i kväll :) Våran Varbergs favorit kommer hem till Götet! Hoppas det blir en najs kväll alltså! Jag ska åka in till stan snart tror jag och köpa biljetter eller så får vi tadet när Alexandra kommer med Tuffetåget :) 

Hare gÔtt nu alltså! Pusspuss                         xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: L:et

Tack själv, älskling! Jag hatar verkligen Karlsson, haha. Vi fick tag på en bille förresten, ska hoppa på tåget om ett par timmar. Puss på skinkan!

2008-03-26 @ 14:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0