Tjo!

Hej Hej igen!!

Skön dag i går! Drog till staden på kvällen Kikade på en Bio, Otroligt längesedan man spenterde sin tid där senast..  Kollade på Vantage Point, den var helt okej faktiskt, roligt upplägg och väldigt spännande! :) Sen tov vi en lång promenad och kilade hem till maria. Så slaggade jag där, Efter som inte min buss gick som vanligt så fick jag åka till stan, runt hela skiten och sen hem .. jobbit!  men men.  Kom hem runt halv 4 och nu planerat jag att få lite plugg gjort innan jag skuttar i sängen i kväll..

Har lyssnar sönder vårens härligaste låt med!! Kolla in den :  http://www.youtube.com/watch?v=cZHTLUlYAXg


                                            image2



Puss på er så länge                         xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0