Nejmen Tjaah! : )

Hei hei

Sitter här hos mami igen.. Har hur jävla tråkigt som helst, ruttnar ju fan fast i stolen!!.. :/  Fan.. hoppas på att träffa M och P i kväll i alla fall :)  Nu har jag haft föör jävla tråkigt i 2 dagar, jag får ju bara rådamp! hoppa på bättre tider..  
                                                               ♥ SOMMAR VILL JA HA NU! ♥
som alla andra också vill antar jag..  Vad är detta för jävla fitt väder liksom!? åh!    
MEN! Nu har jag i alla fall en sak att längta efter :)  Jag och Morsiloris ska dra till Solen i maj och fixa Brännan inför sommaren! :D TJOHO säger vi till det, Hah!!
Jag kan fan inte göra ngt som kostar pengar mer denna månaden! Helvete.. Har spenderat alldeles för mkt pengar nu i mars alltså! DAMN! hoppas på att få lite money om 10 dagar.. för  den 3:e april !! Är det Julias lilla födelsedag! så jag hoppas att minst få en tårta av var och en jag känner! C: Hehe! och många fina presenter hoppas jag även på!  det bästa vore ett överasknkings partajj!  om jag har så grymma vänner, det märker vi? :) haha

Jag önskar mig lite överdrivna saker som jag endå inte kommer få men skit samma, här är min önskelista! :
 - Laptop
 - Ny Mobil med comviq kompis student abonemang
 - Massa Bodylotion's från The body Shop
 - 10000103934 stycken olika tårtor :) eller glass går med bra för jag älskar ju glass vet ni!
 - Pengar som jag ska spara till ngn resa jag ska dra ut på med mina vänner när alla fyllt 18 ;) Hihi
 - En tripp till ullared vore ju heller inte helt fel! :D Hehe
 - såklart ett dunder överrasknings praty också!! :D  HAHA

Så nu vet ni det :)

Nu ska jag sova för att få tiden att gå Puss hej!                xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0