LooV för fan!

Gött värre!!

Nu är det lov! :D Fan vad härliigt! Har inte så mycket planerat inför detta lovet ännu.. Men något ska man antagligen hitta på i alla fall.. Hoppas få spendera mycket tid med alla mina älsklingar! Sist vi slutade skolan för påsklov kommer ni i håg tjejer vart vi firade det! :D  Hehe har fortfarande kvittot kvar :)   777:- Hehe, Pizza Hut!<3 
Åh, nu ska bara veta vad jag saknar vårat lilla sörgårdsgång! :) Alla Stunder ihop kommer jag alltid minnas! 
Idag har varit en flummig dag med mina älskade KK'ar!  Vi har alltid så jävla roligt i hop, ni gör min dag flickor ska ni veta!  Haha, satt på matte lektionen och någon konstaterade att en hund gick förbi och just när min blick mötte hundskrället Ställer den och pissar! Jag sa högt så min lärare även hörde:  " FY vad äckligt så pissar den också!"
Haha då plötsligt börjar Margareta (våran mattelärare) försvar hunden och börjar babbla massa om att, "nä men det är inte äckligt!! Alla måste ju göra det, det är ju helt normalt ju!" och jag vek mej av skratt även i dag Hehe..
I dag fick jag skjuts i Falckens bil hem efter skolan ;) Taaaack<3 och hon åker till Norrköping i dag och är bort en hel vecka WTF!! Hoppas hon får det bra och hon komemr vara mycket saknad av oss här nere i Götet!! 
Men när jag väl kom hem satte jag direkt i gång med att städa hela huset göra det påsk fiint typ :) Snart ska jag antagligen fortsätta lite till..
Åh min Katt ligger och är så urgulligt söt!! <3 är helt sjukt kär i den gullsaken!!! image2

Hoppas allesammans får ett riktigt härligt lov! Och Gla påsk på ER!! (L)

Pusslilusk!                             xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0