Lång Freeeeeeeedag!

Tjenare!

Idag har varit värsta Sköna dagen!! :)  Vakande, Läste lite i min Engelska bok Ü så nu har jag typ 40 sidor kvar.
Sen mitt på dan nån gång kände jag att jag hade jävligt trökigt, jag vill komma ut i snön lite! Så då kom mina fantasifulla och konstnärliga sidor till användning, Så här blev resultatet gott folk!  Haha vilket liv jag har :P

image3

Haha jag Gjorde en gigantisk snöskulptur av Homer.. Hahaha Lite kul :P
sen förfrös mina fötter så jag gick in..
Nu ska jag skutta genom Duschen och sedan mumsa i mej lite mat.. Efter det bär det av med bussen mot Mölndals hållet så får Jag, Pernilla, Martina och kanske någon mer helt enkelt se vart vi hamnar :P 

Nu får jag nog ta och skynda mej lite! Puss                            xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Hahah va söööt =) du e allt konstnärlig du!

2008-03-21 @ 19:30:43
URL: http://www.victoriasvedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0