Glad Påsk people!

Annandag påsk today..

Tjenare! I går var det påskafton som sakt.. en stor besvikelse :/ Fick inte ett enda ynka litet påskägg.. Haha, Seg dag helt enkelt.. sov typ rätt länge, läste en del i min Engelska bok.. sen så gick jag och papi♥ på en 2 timmars prommenad :) väldigt mysigt i vinterlandskapet. Sen så kom vi hem och sen bar det av till tjocka feta släkten.. var där från 5 till halv 10 typ.. Vi käkade käk, kollade på en värsting till syster 2 och spelade en hel det Nintendo Wii och sen mumsade vi i oss påsk tårta och en hel det godis..  väldigt trevligt i alla fall :)  Kollade på Arkiv X på kvällen sen sov jag :)

Sitter även här och sakner min Sandra! <3 Är så kär i henne! hon ska dra upp till köping på tisdag igen hoppas hon får det grymt kuul och att vi ses snart Babe!  we 4-ever n' ever! ♥
image4

Men i dag har jag inga plander alls ännu.. ska i alla fall åka till min mamma senare, vara där resten av lovet :/...... det är la det enda jag vet som är bestämt inför dagen. Men nu ska jag gå och slafsa i mej lite Frulle!


PUSSHAJ!                              xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0