Tjaa!

Hej hej Hemskt mycket HEJ!

Sitter här mäd däppt näsa och låter som en skata.. Länge sedan jag var så här hes! Aja, förutom det är la allt bra antar ja :) men fan, jag är trött som en kossa! ska snart sova.. Nu harja jobbat i typ en vecka och två dagar, fast jag var ioförsig ledig fredag, lördag och söndag, Då jag bland annat Var på `BRUCE!´ Riktigt trevligt! och hade Vin kväll hos kära brink! Riktigt härligt må jag säga! hihi, På söndagan sov jag till, ja fruktansvärt länge! och paddlade Kajak i helgen också :) och i måndags jobbade jag:) och så klart i dag .. det är så go lön så det är braiiiigt! 90.91 kr i timmen :D efter jobbet i dag kilade jag med Evelina in till Stan, (Evelina, en riktigt go tjej som jag jobbar ihop med) hon kilade hemåt och jag väntade på mina töser! Skulle träffa Pernilla,Cecilia,Maria,Martina och vicky :) det var skit mysigt, och var inte hemma förens vid 10 :P skön kväll :) PUSS PÅ ER!

Nu ska jag snyta mej, så ha det gött                                                   xoxo Barbroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0