host!

Tjoo!

Sitter här, näsan rinner, halsen kliar, öronen susar och huvudet dånar.. Mitt mående är helt enkelt skit just nu! Men men, så kan det vara.. Idag har jag varit riktigt hängig, chillat framför tv.n och städat lite smått. Var ute med ett parraflax förut i spöregnet och plockade jordgubbar som jag gjorde varm jordgubbssås och sedan hällde över glass, Skiit smaskigt.  Jag får ju trösta mig på ngåot sätt, eller hur? hihi :)
Och vems födelsedag är det om ca 1,5 timmar!? jo min Kantarell kompis, Sandra B Björkluuunds födelsedaaag! hon fyller för fan 18!!!! Åh jag är änna avundsjuk! STOORT grattis till henne! <3

Sussa sött allihopa och njut av solen i mon, det ska i alla fall jag :)      xoxo Barbroo


Kommentarer
Postat av: björran

TACK ÄLSKLING <3:D

2008-07-19 @ 17:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0