Hemma! :)

Hejhopp i lingonskogen!

Har precis kommit hem från Soliga sälen och O-ringen till göteborgs hettan, UNDERBART!<3
Måste säga att detta att denna veckan har varit så sjukt bra! fan vill bara börja gråta för allt var så härligt!
Träffade alla mina snyggosar, underbart folk för Fan!
För er som inte vet vad O-ringen är så är det världens största orienterings tävilng som varje år hålls i sverige den håller på i 5 dagar, 1 tävling om dagen, alltså 5 etapper. I år var det över 23 TUSEN som tävlade! så ballt :) Orienteringen gick bra faktiskt, kom på 14.e plats :D sprang i klassen D17-20 har alldrig kommmit så bra på O-ringen innan :)
Sen finns det även en 6.e etapp höjdpunkten på veckan! den är alltid sista kvällen, och i går var det sista kvällen förstors! och det innebar 6:e etappen! Alltså PARTY!
Så alltsammans började med att jag åkte upp till Lindvallen med bussen där jag skulle bli hämtad av Eric :D Lite nervöst att bli upphämtad helt själv av en främling! Hihi, men när ja satt och väntade på den röda volvon träffade jag Ingrid och hennes 2 stockholms polare, så ja raggade med dem till Eric. Eric kom och väl framme vid hans stuga där förfesten höll till var det packat med folk, alla drog där i från utom jag och hanna, vi stannade kvar med alla 18+ people, Dem skulle till Nattklubben HC på Högfjällshotellet så vi skulle gå med dem till lindvallen där vi skulle på vårat fjårtiz Disco! haha Men vi sket i det och ställde oss i buss kön med Alla mot Högfjället. Efter ett evigt väntade komm bussen och tog oss till Högfjället där alla Som gick tidigare från eric också var.. Och hur skulle vi nu komma in där utan biljett som kostade 190 spänn och alla var under 18 ? Jo lätt som en plätt slank vi in bakom vakten och Vips var vi inne :D TJOHO!! Haha, Väl inne träffade ja på Mr.A  igen som var med hos Eric, han verkade glad över att se mej, hoppade på mej direkt! Haha, han var packad som ett As och blev utslängd, men kom senare in igen gullig grabb det där, galet alltså! det var sånt jävla drag där inne va! Oh god!  Jag ville inte att kvällen skulle ta slut..  Det var glas över hela golvet och svettit som fan, men kul ska ni veta att det allt va! FUCK allt var så perfekt! aja, kvällen blev lyckad kanske på grund av att ja hittade en 4- klöver precis innan ja skulle åka med bussen tidigare under dan :D 

Ska försöka hitta ett svalare ställe i huset nu innan ja dör!                                        xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är för duktig du! Jag är stolt över dig. Kan du fatta att jag snart beger mig västerut, det kan inte jag..

2008-07-28 @ 00:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0