Grattis Grattis!

Nejmen Hej!

Måste ta tillfället i akt att önska grattis till min kära BLOGG! som dagen till ära fyller 4 månader!  Så ett stort grattis till den!
Dagen har varit super trevlig, har tillbringat dem med min kära kantarell! <3 Jag fick ett skitfint halsband med örhängen till :D Verkliigen jätte fint! TUSEN TACK Gullet! (L) Hoppas du blev lite gla för dina presenter! <3
Jag åkte först och hämtade Sandris och sen åkte vi hem till mej, där hade vi present öppning :) och sen bestämde vi oss för att baka kladd kakemuffins med choklad kräm uppepå Dem blev RÖVGODA! efter det kollade vi på Disturbia, en helt okej-bra film faktiskt. Vi blev lite hungriga så vi käkade grillad kyckling med Bulgur, Yummie! Sen kom Joakim och Andraes hämtade oss och körde sandra till Balla-Balltorp! ShiT, han har haft körkort i fem dagar nu och kör som en dåre! likom 150 på en 70 väg!? PALLA! Haha!!  Säger bara ursh och fy om olyckan som inträffade i dag på liseberg!! Rainbow störtade ju typ :/ Ursh Ursh! Ska snart sova, Upp till jobbet ska ja ju i mon.. pust.

Nu kom mamma hem, ska kila och snacka med hennne         xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Björran

Det var en toppen dag så mkt som jag har saknat dig <3 rest in peace RAinbow ;P Älskar dig <3

2008-07-19 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0