Gäsp

HURRAAAA!!!

internet Cp-ade i natt men inlägget sparades tydligen, så nu lägger jag in det istället :)
IDAG ÄR DET MIN ÄLSKADE SANDRAS DAG!! (L) Grattis till min artonåring!

SANDRA 18Snygg bild jag gjorde i natt va? :D PUSS PÅ DEJ


Klockan har passerat  04.20 och jag är fortfarande pigg, men ja ska i alla fall försöka sova nu :P har snackt med Christian ett tag och han har skaffat blogg :) Wiii fast vi kan inte få den att fungera.. Skumt.
Glömde nämna måndag kvällen at Grosselus House! Middag och massa snack hela kvällen lång! Super mys Tack för en lyckad Kväll Lisa och jag önskar med hela mitt hjärta att hon får det för jävla bra i US and A Hihi (L) seriöst jag kan inte fatta tt hon åker snart :/ sorlgligt men sant <3

Ha en bra dag i solen Allesamnans, nu ska ja ringa Lisa:)                     xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, väldigt trevligt var det,men det var människorna som gjorde det.. Jag kommer sakna er. Men jag ser verkligen fram emot mitt USA-år.. puss på dig

2008-07-12 @ 23:08:58
URL: http://lgrosselius.blogg.se/
Postat av: Björran

Jag diggar bilden ;)

Tack gumman <3

2008-07-19 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0