Torsdag!

Tjenare people!

Hoppas allt är bra med er! Jag mår Ok, ska inte klaga ;)
I fredags vare partajj hos maria, det var riktigt trevligt! hoppas du blev gla för alla dina presenter! :) Pusspåraj! Lördagen spenderades ett tag med Lisa <3 (Tog kanske mitt sista insjö bad i år!?) och senare träffade ja Kajsa och Linnéa Skit mys alltså! <33
Söndagen började med att ja vaknade upp hos Linnéa och vi kilade iväg, hon till jobbet och jag hem, sedan blev det misslyckat muffinsbak.. På kvällen träffades jag, Kajsa, Linnea och Lisa. Vi träffade Lisa för sista gången på 10 månader! SJUKT.. Fan kommer sakna den underbaringen så :/  Hopps hon får det skjukt bra i alla fall! <3
Jag har haft 3 skit mysiga dagar med Maria,Martina&Vicky uppe i Ramsvik Mån-Ons! Det var skit härligt! En del Krök,Bad och mkt annat Mys! Kom hem i går kväll Då vare middag med hela familjen, Danne och Mormor var här och käkade :) Mysigt värre! Sen hängde jag med Jocke när vi körde hem dem :) För ja ville hämta en Sak hos pappsen! nämligen min Telefon som hade kommit! :D Tjohooo!! Så nu har ja ny telefon, nytt nummer och Comviq kompis! :D

Nu ska ja käka Frulle, Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0