Härligthärligt!

Morsning allesamnas!

För en vecka sedan var jag och Chillade för fullt i Smögen med min kära maria! Så underbart var det! Fredan blev riktigt tokig med 9 örebroare och en OKQ8 buss! HAHA  I will never forget! <3
I går var det Marias fördelsedag! Och då önskar vi självklart Grattis till henne också! 
Dessa två dagarna har nog varit dem 2 seegaste dagarna på sommarlovet, har inte gjort ett skit! Hatar det!
När man heter Julia vill man göra saker hela tiden! Aja, inga fler slappdagar här Inte!
Ja är så jävla taggad inför i mon va! det ska bli så jävla kul! Greta, ska ordna 17 års middag! Tjohoo!
Idag kommer också mina käraste flickor hem !! Har längtat så in i helvete!
Cecilia & Pernilla  <333
Ska kila in till stan för att uppdatera min garderob lite.. Så ja slipper använda samma gamla trasor 4-ever..  men först blir det inhandling av ny mobil! Tjoho äntligten!
KOLLA HIT!   - > NU KOMMER JA HA Comviq kompis! Så nu kan ni smsa billigt till majj! :D

Ska kila, hoppas ni får en grate day!                                        xoxo Barbroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0