Tjo!

Hejsan-hoppsan-lillebror!

Igår var en Provig dag.. vi hade först engelska nationella.. sen var det matte provich.. det gick Grate tror jag :) från på väg från bamba till matteprovet ropade en okänd men söt tjej på mig hon sa. HALLÅ!? URSÄÄKTA! jag undrade om hon menade mig och så var de. Hon sa att Varje år har Textilprogrammet på skolan en Modevisning och undrade om jag ville vara Modell!? What liksom :P men jag sa att jag vågade inte det Haha! så inget modellande för min del :P Haha gud vad pinsamt in för hela skolan! :O Jisses Amalia säger jag bara!

Idag var sista skoldagen på 4 veckor.. för så här ser tiden frammåt ut:
Vecka 17. Praktik M.T.O.T.F
Vecka 18. Praktik M. och halva tisdag för vi har nationellt prov. Lediga O.T.F :D
Vecka 19. Praktik M.T.O.T.F Karin fyller 18 på onsdagen med! ;D Grattiiiiis<3
Vecka 20. Praktik M.T.O.T.F
Vecka 21. Skola M.T.O.T.F
Vecka 22. Skola M.T.O.T.F
Vecka 23. skola M.T.O.T Lediga fredag, då det är National dagen och  Moa fyller även 17 :P Congrats!
Vecka 24. SKLOAVSLUTNING på Måndagen!! 9/6! ♥

M.T.O.T.F = Måndag.Tisdag.Onsdag.Torsdag.Fredag .. För era dömmhövven som inte fattar ett skit! :P
För er som undrar har jag Praktik i Köket på GöteborgsOperan :D

Idag Har det varit en Cp dag. allt började med att vi hade Svenska prov som HELA klassen missdae. Haha  en uppsats skrivning i aulan var det..Men ingen var där för ingen Jäval hade fått reda på när och vart det var! Fan jävla margareta fan! (vårcpsvskalärare!) $&!¤#  Haha det var bara 4 stycken på engelskan och vi hade det trevligt med Scott :) våran Engeska kompis typ :P  Sen var det gympa, ute i skolskenet, vi körde fotboll och vårat lag vann med 12-2 typ :P haha ;) sen hade vi somsakt hotell och livsmedel kvar och jag och P. redovisdade om vårat Tomat arbete :) sen gick jag med en ilsken moa till bussen så kom hon på att hon skulle ju ha redovisning så hon fick gå tillbaka igen :P hehe.
Jag mötte min kära Brink på Tåget och sen Denice, hehe knas, trevligt trevligt i alla fall :)
Nu är jag hemma hos mamma.. sitter och trökar som vanligt.. men snart bli det andra bullar!
För jag ska tillbringa kvällen med mina favvosar! c&p Hoppas vi får en Toppen kväll!

Puss på er allihopa! <3                              xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0