Tja Tja!

Äntligen Fungerar Bloggen igen!! ;D

28 Mars


Som sakt, jag spendrarde mycket tid hemma hos my mami under dagne.. Trök som faan och senare på kvällen Drog jag hem till Moa en stund, Jätte trevligt men kände jag behövde åka hem.. Tack som Fan allesammans! <3

29 Mars

Otroooligt Trökig dag men jag Fick faktiskt en hel del Plugg gjort :) Duktig Julia! :D Gjorde klart mitt Hotellkunskaps arbete. Var hemma hela dagen och njöt av nästsista dagen innan plugget drog igång igen. Blev erbjuden att Chillidilla med Mina Homies! men jag tackade artigt nej Kände mig otroligt Seeeeg och trött, slocknade till och med framför tv.n  :P

30 Mars

Tjohoo! Söndag då, och det betyder att åka till papaa! gött som fan. Ska bli otroligt skönt att slippa idioterna i en heel vecka.. Vågar tyvärr inte säga att jag avskyr att vara där, Så jag håller det innom mig. Städade innan jag drog och Käkade mat sen drog jag till papi!!
 
31 Mars

Skolan började igen, otroligt Cp mattelektion, en del utskällningar blev utdelade av margareta.. Haha vi satt och Minnes tillbaka när jag fick världens utskällning i början av höstterminen! HAHA säger vi till det!! :
Martina och Prenilla hade små busat hela lektionen och fnittrat en hel del om jag inte minns fel? Plötsligt hör jag
NEJ NU RÄCKER DEEEET! vänder mej om och undrar vad det sjutton är frångan om, En suur tant (min mattelärare Margareta) stirrar på mig med iilsken blick och jag inser att hon har alltså skrikigt åt miig! Lille jag som varit tyst som en mus hela lektonen och jobbat på som bara attans skulle bara flytta stolen en bit för att kunna hjälpa malin Landquuuiiizt som satt bakom. Stolen bara råkade dras mot golvet och då gav i från sig ett rejält Tjuuut och just då vänder Margareta sig om och får Världens utbrott.. Ojoj! Alla börjar flabba, jag ser typ Förskräck, Shockad och Livrädd ut, jag frågar Försiktigt:
Ehm.. fffiick jaaag intee Hjäälpa hennee? Margareta inser att hon Gormat på fel Person! 
Nu kommer vi aldrig glömma detta ;) HAHA  inte jag i alla fall!  XD 

Mina 5 dagar ,  Pusss <3                                  xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0