Saknar er!

Hejsan!

Vad trevligt att just du tittade förbi!! Då var även denna helgen passerad.. :/  Fredagen blev lyckad till slut som sakt när vi träffade the boys.. jag drog hem på lördagförmiddag för att frächa upp mig lite och sedan bar det av hem till Martina i gen :) vi drog till Kållered för att köpa hårfärg.. jag skulle sklinga mitt hår, Blonda sligor.. men färgen var helt mongo så det hände inte ett skit!! Fan vilken besvikelse! Aja.. Sen hade vi bestämt grilling med folk men Nähä Dem fittorna dissad oss totalt och drog på fest i Lindome och enda ursäkten dem hade var att det REGNADE! Fuck u Guys! Big besvikelse asså!! Jävla iddy's! :/
Aja.. vi drog hem till Martinis igen och vi lagade Hamburgare typ klockan 23.. tr att prenilla är klok :)<3 Mmm, det var våran middag (Y) Musigt var det i alla fall :) Sen skulle vi kolla på en film men jag och Martina Slocknade direkt.. Hehe
Sen kilade jag och pernilla hemåt vid 10 imorse tror jag det var eller kanske 11 aja skit samma,, vi drog i alla fall in till stan vid 1 ihop för att där byta ett par braxor och sedan träffa martina som skulle ha Dansuppvisning i Lisebergshallen :D Hon var mega grymm!! <3
Sen bar det hemmåt, vi käkade Grillat till middga och sedan har jag typ kikat på tv till nu :)
This Week;
Måndag: Praktik 8.00 - 16.00
Tisdag: Nationella prov 8.30 - 10.55 Ledig restan va da'n, orkade ingen praktik..
Onsdag: Ledig (valborg)
Torsdag:Ledig (1:a Maj)
Fradag: Ledig

Har inte så mycket planerat.. Så Snälla Skicka Iväg ett Litet pyttigt sms om ni vill göra ngt (A)

Vill träffa Er jag inte träffat på väldigt länge! U know Who you are! <3
Fan det är sjuk alltså att vi inte Träffats på så jävla länge, jag bli fan Deprimerad :/
Jag vill inte gå miste om er som betyder så mycke för mig, även om vi glider ifrån varandra, måste vi mötas på mitten sötnosar! <3 Saknar er alla (L)

Hare gött Babe's <33                                       xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Maria W

Jag vet! Saknar dig.

2008-04-28 @ 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0