Nejmen Heej!

Trevligt att just DU tittarförbi :)

Sitter här och skriver lite granna i reklam pausen, Kollar på Torn, en tre dalad serie som går på 4:an just nu. Den är fakatiskt väldigt spännande, idag har vi lagat mat åt massa lärare. Det var väldigt kul, skulle laga en Förrät och en Varmrätt, Jag jobbade med Martina <33 Det gick väldig bra fast min medarbetare kunde gjärna varit lite mer neggo, Höhö! Naaej jag skojja, Martina! vi var ju bääääst! C: Hihi
Måste också säga att jag höjde ju mitt personliga rekord i höjdhopp en bit ;) hihi, Förut hoppade jag som höggst 120 cm. Men igår dåå jävlar hoppade jag fan 130 cm! wihoow!

Ska fortsätta kolla nu. Hade gött så länge!                             xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Anna (kusinen)

Heja Julia. 10 cm det är mycket det. Blev maten god? nej, jag skoja det är klart den var.
kjam

2008-04-17 @ 15:30:43
URL: http://annaajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0