Höhö!

Hilluu!

Lördag blev riktigt mys med grillning godisätning och bullshit snack.. haha Tack för det tösabiterna mina<3
På söndagen var det Tidig uppstigning och sedan promenad till Herkulesgården :) där var det orienteringstävling,jag stog i serveringen och sållde för fullt med Sofia :) 15800 spänn tjärnade vi in till klubben :)

Alltså ehm.. vad är det för komentarer jag fick på det förra inlägget liksom HAHA hallååå!?
Någon Driver med mig haha, för inte var det pernilla som skrev den komentaren inte! Och jag
och Fanny har redan pratat om att jag ska få pengarna när hon har dem, men det var ett tag sedan, men jag hoppas hon håller vad hon lovat!
Haha detta var allt lite knas!

Annars har dagen varit okej.. Praktik i dag, Lite seegt.. men det gick bra, En pinsam grejj hände dock. Haha hoppas dem har glömt det nu och inte kommer hacka på mig mera! Så pinsamt! 
Köttgrotta? Ehm.. Har noll koll trodde det var en maträtt, men det ha också en annan betydelse, iiiih!? ngn som vet för jag fattade inget! alla bara garvade - "Man juliiaa så kan du ju inte säga!!"  - "Du gick i 1:an och vet radan vad köttgrotta är! det är bra gjort! HÖHÖ"  Fattar Nada!


Ska sola lite nu see ya!                        xoxo Barboo

Kommentarer
Postat av: mulin

Vill du ha fler läsare till din blogg?
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=apoetry

2008-04-21 @ 20:27:13
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Martina

hahahah ofta det är som de som skrivit de kommentarerna xD haha

2008-04-21 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0