Hejsan.

Godkväll!

Idag tänker vi på Familjen Steijner! <3 Våra tanker är hos er! vi älskar er! Kämpa på nu Flickor! ♥
Idag har jag haft Väärldens slapp dag!  Haft Film maraton med mig själv!
Kollade på 4 filmer allt som allt.. 
 ~27 Dresses
 ~Ciao Bella
 ~Im a Legend
 ~Hairspray
 

Vi får också Sjänka en liten tanke till Christian, som blivit singel igen :/ ,
Kämpa på nu, de kommer blibra endå  :) <3
Saknar min Lille Kantarell också! som bara sjutton!! Puss på dig Sassii! <3
och i morgon har jag inte ett piss att göra så.. om ni vill hitta på något så hör av er sötnosar! :D

Är det ödet som vill att det ska vara vi? Det hoppas i alla fall jag <3

Hadet bäst pussgurkor!                                       xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Kantarell

JAG SAKNAR DIG MED PULLAN

2008-04-16 @ 18:54:58
Postat av: Lisa

Jag vill alltid göra något med dig.. Ring bara ring!

2008-04-21 @ 19:38:56
Postat av: pernilla steijner

du är underbar! (L)(L)

2008-04-21 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0