Hejhoppgummisnopp!!

God kväll Allihopa <3

Idag har varit en riktigt rolig dag må jag säga, vi började halv 10 med engelska, sen var det Gympa och då körde vi handboll, jag la ett mål för fan! HAHA
Sen efter det var det Lunch Time, after That då var det Chill till Klockan 1.. Sedan skulle vi laga met i 5 timmar! till våra Päron ;) vi i klassen hade bjuit in Våra Paranteser och Syskon till en Italiensk tre rätters middag :) som vi elever skulle laga, Sjukt kul!
Jag blev den lycklige att få jobba med världens bästa Köks Kamrat Perniiiillla! ♥  Vi var bara såå grymmaa! Tjoho! Vi ägde alla !!! Hehe
Vi hade bakat eget bröd som vi hade till våran förrätt och hade det även som tillbehör till Varmrätten, sedan rostade vi bröden i panna och gned på lite Vitlök, sedan på med våran basilika och tomat blandning uppe på :)
Till Varmrätt serverade vi kyckling filé med grogonzolaost fyllning och Klyftpotatis med pakrika kryddad riven ost uppe på, till det hade vi även en tomat och Mozarella sallad.
Till Efterrätt gjorde vi en Riktiigt god Saffrans pannakotta med lite Ljus Choklad uppe på ! Yummie!!
Vi lyckades riktigt bra med Allt verkligen.
Ortoligt nöjda var vi, i alla fall jag! :D  Tack så mycket för bästa Team worket i dag Pe!! Puss på dig du underbara!

Pe och jag är bara så bäst, Puss på er Töntar!!                    xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Sas'

Det där lät gott ^^

Jag saknar dig, och dina skratt och ditt leende

2008-04-02 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0