Födelsedag av hög klass!

Jihaaaaaaaaaaaaa!!

Ja, då var dagen snart över :/ en Lyckad dag! Fan alltså mina töser i skolan är bara så bäst! <3
Tre tårtor hade dem bakat till mig!!, så jävla goda va!! :D TUSEN TACK SKA Ni HA!
Vi gjorde en del tokiga saker ;) snodde Saker från Bamba och annat tokigt! :P sedan sjung dem för mig 2 gånger :D jag fick en jätte fin ros också! En tårta fick jag ta med mig hem och den var såå fin! En Hjärtformad Gräddtårta Med massa hallon på, Mmh! Tack Alla Mina Flickor!
Och Tack för alla Sms i DAG! :D

Sen kom Jag hem efter att ha suttit och väntat i Mölnndal ett tag på bussen. Då sprang jag runt och städade lite granna :) Sedan lagade sjukt smaskig Lasange med Färska lasange plattor :) Shit vad gott det blev! Hela familjen mumsade i oss mat :) och till efterrätt blev det den Mumsiga hallon tårtan, en hitt alltså! :D
Sedan var det Present öppning! ;D  Ett stort brunt paket fick jag.. och där i var det en
LAPTOP !!!!!!!!!!! :D:D:D:D TJOHOOOOOO!
Jag är såå jävla glad!!! !!! :D
Men ännu har jag inte fått ngt av mina brödet, jag undrar vad jag ska få av dem!? det ska bli spännande! :D
På Lördag blir det ett dunder Släkt kalas :D ändå mer presenter :'D
Tack Allihopa som hjälpt mig göra denna dagen till en av dem bästa !!!!  PUSS PÅ ER!!! (L)

Jag älskar att Fylla år! sååå mysigt, PUSS                 xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0