Ekonomi.

Hallå i stugan!

Kvällen i går blev myspysig, allt började med att jag åkte och hämtade Pernillis och vi Tog moppen hem till min pappa, då gick vi ner till sjön en stuund och satte oss i solen, Så mysigt va! <3
Sen åkte vi en stund till mölnlycke skulle försöka hitta till en i våran klasskompis hus.. men det gick inte så bra så vi sket i det tillslutför ni är endå jävla taskmörtar! :/ Mohaha!
Så vi körde till solängen och myste famför tv aparaten och kollade på Kikki Danilesson som en stor tomat HAHA!
Sen Brummade jag hemåt på kvällskvisten. Thanks girls! <3

Nu måste Ni läsa Noga:
Det är folk som jag har lånat ut pengat till, så jag tänkte skriva här vilka ni är som borde fundera på att betala tillbaks snart, det är inte så bråttom men jag skulle bli glad om jag slapp Tjata ;)

Pernilla : 12:- (Macka i cafét)
Magdalena : 16:- (Vi delade på en tacotallrik på Cafe Vasa)
Linnéa : 20:- (Den mumsiga morotskakan på Café Tintin)
Fanny : 80:- + Allt mitt smink du slarvade bort, som du sa jag skulle få pengar för.. (Mat på Liseberg)
Maria : 367:- (150:-Nordic biljett, 186:-Taxi därifrån, 31:-Biogodis från Vantage point)

Om jag är skyldig någon pengar kan ni la skriva det! har glömt det i så fall (L) TAACK!

Idag har jag inga planer än så länge, det jag vet är att jag ska i alla fall åka till pappaaaa idag, skönt att slippa denna Hålan i 2 veckor! ♥ :D

Puss på eeer! <33               xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: Fanny

du kommer aldrig få ditt jävla smink, fatta det...

2008-04-20 @ 01:22:55
Postat av: Fanny

förresten är du skyldig mig en tjuga.

2008-04-20 @ 01:23:46
Postat av: Pernilla

Aldrig, ditt ollon.

2008-04-20 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0