Busigt värre!

Hehe!

Jaa, i dag var vi allt lite busiga :P vi hade en lektion halv 9 till 9.15 och sen skulle vi ha hål timma i typ 3 h till halv 1 för att 2 lektioner blev inställda och liksom hallåå! Vem orkar sitta i skolan och ruttna i tre timma så vi beslutade oss för att skita i matten och Engelskan så så vi fick ledigt resten av den, eller ah, fick och fick TOG snarare.. så Jag, Cecilia, Martina, Pernilla, Malin och Malin drog in till stan och Shoppade :P Hehe och gick och Tjockade till oss på donken Jävligt gott får jag säga!  :D  Hehe sen drog vi oss hemåt igen :) så var det dags att plugga till ARL egentligen, men så blev det inte så nu sitter jag här och har bara precis börjat lite smått och i mooorgn ska vi ha provet liiksom, Liiiiiiite stressad om man säger så.. Fan vad tråååååkigt det är! :/  som tur gör lisbeth Lätta prov så det känns endå Bra :) Och Landkuist ska dra till Ullareed :O Ta med miig malin! hihi
så får man la också Säga Grattis till Emil, som fyller år i dag :)

Nä nu hinner jag inte skriva mer ! Pussss!                         xoxo Barbroo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0