2:a April

Tjo folket!

Ah i morgon då smäller det! då är det MIN födelsedag! :'D woopie!
dag har det varit en bra deg :) vi började skolan 11,30 så skönt med sovmorgonklockan 12.00 kom en ost Kwinnah, Jenny tror jag hon hette, hon jobbade i en ost butik mitt i saluhallen. Vi fick smaka på massa skit äckliga ostar, som bland annat smakade Spya och luktade Fjärt, Euuh!
Drog hem från skolan med halv 3 bussen och sen drog jag iväg och handlade massa mat med pappa inför Kalaset i helgen ;) På vägen hem så drog vi en sväng förbi Corpus Pizzeria för att där proppa i mig min sista pizza som 16-åring :P Det gott som fan får jag allt säga! Hehe.. Nu borde jag sitta och göra klart min engekska Nationella övning men jag orkar inte plus att jag kikar på Lost just nu och det kan man ju inte missa! :D men jag får la sätta mig och göra det sen :/ sen ska jag sova och vakna av mina bröders och pappas Vackra stämmor
Bästa väckaklockan på hela året! JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UT I HUDRADE ÅR!
Födelsedagar är så jävla mysiga! :D Hehe, jag längtar må ni tro! <3

Ska kika nu, Pusshaj!                            xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0