29 April

Hallo!

Sitter här i min underbara säng, idag har varit en hel soft! Allt börjademed att jag missde bussen, inte så bra i o för sig och sedan kom det katastrofala Nationell engelska provet.. Gick Piss på första delan.. ! men jag säger som Vicky, "Jag orkar inte bry mig!" Sedan bar det hemåt, var ute i solen från 13.00-16.30  Hehe, 3½ timma, såå jävla varmt och sjönt! 23 Grader för sjutton! :D TJOHOO säger vi till det!
I morgon är Jag leeeig, såå skönt! Alexandra kommer också upp från varberg!! :D WOOPIE!! jag Och Linnéa ska troligtvis in till stora staden och kolla på Cortegen :D ska bli mycket myysigt! Sedan kanske det bär av till Södra för att där tillsamnas fira våren! ;D På Torsdag Drar jag kanske till karlstad, Pappa ska Nämligen Tävla en 24 timmars lång Multisport tävling.

Natti natti People! <3                               xoxo Barbroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0