22 April

Tjenamors i Galors!

Sitter här i sänegen, Heet slut! orkar knappt röra mig! att stå upp i 8 timmar med endast en halvtimmas paus typ är ganaka påfrestanstande för min kropp! Fötterna verker, ryggen gör ont, har ont i mitt vänstra pekfingen för jag ha typ använt kniv för mycket! och min avskurna tummetopp är alldeles öm.. Puuh säger jag bara.. +plus att jag blir fan så himla deprimerad av att stå där helt jävla ensam utan mina flickor som gör  mig glad.. Saknar er grovt ska ni veta! <3 Och så har det bara gått 2 dagar! detta känns som en evighet.. Hela dem underbara soliga dagarna försvinner ju nu nör man står inne i ett kök och svavar från 8-4.. åh detta är inte klokt!
På bussen hem ser jag att det sitter en stirrande person i fyrasäterna i bakre delen i bussen.. och Gissa vem det är Höhö, Västen! Fast i dag hade hen Inte västen på siig XD han körde endast blå T-shirt. snacka om att jag kände min utstirrad :P Hehe! När jag passerade hans fönster vid avstigningen var hans ögon som fastklistrade i mig fortfarande och jag kollade på honom för att se om han skulle vina eller ngt annat trevligt, men nepp det gjode han inte ;)HAHA knasknas
 
Morsan och hennes sambo är i Holland på semester och kollar på Tulpaner XD haha, så jag skulle egentligen åka och vattna hennes blommor i dag men jag orkar inte!! så det får bli i morgon i stället..

Ikväll ska jag bänka mig framför tv.n för att checka in Betty och sedan Hemmafruarna :D det får man inte missa!
En solning ska jag också hinna med innan tv tittandet, håller på att fixa brännan in för Beach 2008! Inte vill man gå runt som en blekfis på Playan ;) För en vecka efter skolan slutar (16 Juni) Drar jag och mami på solsemester till medelhavet :D:D:D inte bestämt vart ännu men sol ska det fanemej bli!! då Är det ju faktiskt bra att ha lite färg sen innan så men kan Schteeka extra mycket i soolen :)

Nu ska jag gå ner och laga mat till mig och Bror , om jag orkar det vill säga, PUSS         xoxo Barbroo

Kommentarer
Postat av: kantarell

ÅH JAG SKA ÅKA TILL GREKLAND 16 MAJ :D:D

2008-04-28 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0